۳ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۴۳

نماینده بوشهر در مجلس خبرگان:

فرهنگ استفاده از تولید داخلی در کشور نهادینه نشده است

فرهنگ استفاده از تولید داخلی در کشور نهادینه نشده است

بوشهر - نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: متاسفانه فرهنگ استفاده از تولید داخلی در کشور نهادینه نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید اظهار داشت: همه مسئولان باید در راستای شعار سال و تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند.

وی خواستار تلاش ویژه مسئولان برای رفع مشکلات مردم شد و اضافه کرد: استان بوشهر در عرصه تولید و اشتغال دارای ظرفیت‌های بالایی است که باید از این ظرفیت‌ها به بهترین صورت استفاده شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خواستار فعالیت جهادی برای تحقق اهداف مورد نظر در زمینه تولید و اشتغال شد و بیان کرد: متاسفانه فرهنگ استفاده از تولید داخلی در کشور نهادینه نشده است.

وی با تاکید بر لزوم توسعه حرفه‌آموزی و مهارت‌افزایی برای توسعه اشتغال، ادامه داد: آشنایی جوانان با مهارت‌های متناسب با ظرفیت شغلی استان ضروری است.

حسینی بوشهری با بیان اینکه مشکل اشتغال جوانان یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق منویات رهبری استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه همدلی، همراهی و تعامل مسئولان استان بوشهر در کشور کم‌نظیر است، افزود: امیدواریم با توسعه این اتحاد و همدلی شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر در استان باشیم.

کد خبر 3937764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha